Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zakup, dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy 25,97 kWp wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej.
Data rozstrzygnięcia zapytania: 14.09.2017 r.
Dane kontaktowe:
Paweł Kopczyński e-mail: p.pawel@poczta.fm
tel. 502-450-789
Komunikat z 11 września 2017 r.
Informujemy o anulowaniu zapytania ofertowego.
Komunikat z 1 września 2017 r.
W związku z zauważonym błędem pisarskim aktualizujemy treść zapytania ofertowego. Błąd pisarski dotyczy sposobu przyznawania punktów za termin realizacji.
Było:
Termin realizacji zamówienia – waga 10%
Sposób przyznawania punktacji:
Termin realizacji zamówienia (T):
Deklaracja realizacji zamówienia w terminie poniżej 30 dni od dnia podpisania umowy – Oferent otrzyma 100 punktów.
Deklaracja realizacji zamówienia w terminie między 31 a 60 dni od dnia podpisania umowy – Oferent otrzyma 50 punktów.
Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie oferty.
Jest:
Termin realizacji zamówienia – waga 10%
Sposób przyznawania punktacji:
Termin realizacji zamówienia (T):
Deklaracja realizacji zamówienia w terminie poniżej 31 dni od dnia podpisania umowy – Oferent otrzyma 100 punktów.
Deklaracja realizacji zamówienia w terminie między 31 a 60 dni od dnia podpisania umowy – Oferent otrzyma 50 punktów.
Weryfikacja kryterium odbędzie się na podstawie oferty.
Ponadto wydłużamy termin składania ofert do 11 września 2017 do godziny 15.00.
Tym samym zmianie ulega termin wyłonienia wykonawcy. Nowy termin to 14 września 2017.
Powód zmiany terminu naboru ofert - wcześniej wyznaczona data przypada w niedzielę ( dzień wolny od pracy).
ul. Głowackiego 17, 10-447 Olsztyn
czynny: poniedziałek 8:00 - 18:00
wtorek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 89 512 54 86/85/84/83/82/89
e-mail: gpiolsztyn@warmia.mazury.pl