Zainteresowanych pozyskaniem wsparcia w ramach konkursu z działania 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych, zapraszamy na bezpłatne spotkanie.
Zapraszamy przedstawicieli:
Dofinansowanie w konkursie można otrzymać na:
przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój (tworzenie nowych oraz podniesienie poziomu zaawansowania istniejących) e-usług publicznych (w relacjach A2B i A2C) bazujących na informacji sektora publicznego.
Cele działania realizowane w ramach następujących typów przedsięwzięć
1. Budowa systemów informacji przestrzennej:
2. Elektroniczne zarządzanie zasobami informacji sektora publicznego:
3. E-administracja:
W ramach realizacji każdego z ww. typów projektów musi powstać usługa publiczna udostępniona on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 3 – dwustronna interakcja.
Wsparcie szkoleniowe w zakresie rozwoju usług opartych o TIK (jako element uzupełniający projektów wskazanych powyżej w ramach cross-financingu).
Preferencjami objęte zostaną projekty:
Termin i miejsce spotkania
15 kwietnia 2019 roku w godzinach 9.00–14.00
Departament Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
ul. Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, pokój nr 2
Warunki uczestnictwa
1) wypełnienie formularza zgłoszeniowego do 8 kwietnia 2019 roku, do godz. 10.00,
2) potwierdzenie mailowe przesłane przez organizatora spotkania po zakończeniu rekrutacji.
Zachęcamy przed spotkaniem do zapoznania się z dokumentacją konkursową i Regulaminem konkursu.
Zapraszamy także do zadawania pytań dotyczących samego konkursu i spotkania informacyjnego:
ul. Głowackiego 17, 10-447 Olsztyn
czynny: poniedziałek 8:00 - 18:00
wtorek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 89 512 54 86/85/84/83/82/89
e-mail: gpiolsztyn@warmia.mazury.pl